poniedziałek, 10 sierpnia 2015

OGRZEWANIE TARASOWE



Nowoczesne oświetlenie i ogrzewanie ogrodowo-tarasowe wykorzystujące gaz propan-butan jest już w Polsce powszechnie znanie od wielu lat. W dużej mierze za sprawą ekskluzywnych lamp tarasowo-ogrodowych firmy FABER.

Nadszedł jednak czas rozszerzyć ofertę nowoczesnych lamp gazowych o nieco tańsze modele dedykowane głównie do małych prywatnych działek, balkonów, tarasów, podjazdów garażowych czy też dla uświetnienia plenerowego przyjęcia. Głównie z takim przeznaczeniem dedykujemy dwa nowe modele gazowych latarni grzewczych – WALENCJA i BARCELONA. Różnią się mocą grzewczą, sprawnością i zasięgiem oddziaływania ciepła...











Zobacz więcej:
http://www.info.tapis.pl/tarasowe-lampy-gazowe-walencja-i-barcelona.html

4 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nie mam takiego ogrzewania, ale jeśli chodzi o paliwo to ja jestem bardzo zadowolona z gazu. Tym bardziej, ze takie ogrzewanie mam w firmie i korzystając z oferty https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-firmy/ w końcu mogę płacić mniej za gaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotowoltaika Bydgoszcz oferuje mieszkańcom możliwość wykorzystania odnawialnego źródła energii do zaspokojenia potrzeb domowych. Instalacja paneli słonecznych w Bydgoszczy to krok w kierunku samowystarczalności energetycznej i redukcji kosztów prądu. Lokalne firmy specjalizujące się w fotowoltaice dostarczają kompleksowych usług, od projektu po montaż i serwis systemów.

    OdpowiedzUsuń