
U
schyłku roku 2013 i na początku nowego 2014 roku w firmie TAPIS
pojawiła się kosmetyczna zmiana. Zmiana dotyczy logotypu firmy.
Wprowadzenie nowego znaku rozpoznawczego planowane było już od kilku
lat, ale dopiero teraz decyzja dojrzała i doszła do skutku.
Stare logo było dobrze znane i pozytywnie kojarzone na rynku lokalnym, a
od kilku lat coraz bardziej rozpoznawalne na całym rynku krajowym.
Jednakże obszar działania TAPIS od dawna coraz dynamiczniej wykracza nie
tylko poza granice regionu, ale także kraju.

Mało
kto dziś pamięta, że pierwotny zakres działania firmy TAPIS to import i
produkcja mebli. Z biegiem lat firma przebranżawiała się, przechodząc
kolejne etapy od meblarstwa aż po branżę budowlaną.
Dziś dominującym zakresem działania są sauny, baseny i kominki.
Niezależnie od dominującej tematyki działalności logo TAPIS zawsze było
dobrze kojarzone, od 23 lat pozostawało bez zmian. Teraz nadszedł czas
aby podjąć definitywną decyzję o zmianie. Duży wpływ na podjęcie takiej
decyzji, miał fakt, że obecnie zakres działania sięga poza region
lokalny i coraz intensywniej poza granice kraju. Procentowy udział rynku
ogólnopolskiego i zagranicznego systematycznie wzrasta, natomiast
maleje udział rynku lokalnego. Decydenci w firmie TAPIS uznali że
nadszedł właściwy czas na to aby zerwać z sentymentem do starego
logotypu na rzecz nowego bardziej czytelnego i bardziej medialnego. Tym
bardziej że firma TAPIS do tej pory mocno kojarzona jest z branżą
ciepłowniczą, a nie z szeroko zakrojoną działalnością
WELLNESS i SPA.
Aktualnie ten podział działalności rozkłada się w równomiernych
proporcjach. Dlatego zależy nam bardzo, aby potencjalni klienci
wyraźniej kojarzyli nas z tym segmentem rynku. To był kolejny
decydujący argument ułatwiający takie posunięcie.
Korzystając z tego że zmiany zachodzą na przełomie starego i nowego
roku wszyscy pracownicy TAPIS składają serdeczne życzenia noworoczne
przyszłym i obecnym klientom firmy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz