U
schyłku roku 2013 i na początku nowego 2014 roku w firmie TAPIS
pojawiła się kosmetyczna zmiana. Zmiana dotyczy logotypu firmy.
Wprowadzenie nowego znaku rozpoznawczego planowane było już od kilku
lat, ale dopiero teraz decyzja dojrzała i doszła do skutku.
Stare logo było dobrze znane i pozytywnie kojarzone na rynku lokalnym, a
od kilku lat coraz bardziej rozpoznawalne na całym rynku krajowym.
Jednakże obszar działania TAPIS od dawna coraz dynamiczniej wykracza nie
tylko poza granice regionu, ale także kraju.
Mało kto dziś pamięta, że pierwotny zakres działania firmy TAPIS to import i produkcja mebli. Z biegiem lat firma przebranżawiała się, przechodząc kolejne etapy od meblarstwa aż po branżę budowlaną. Dziś dominującym zakresem działania są sauny, baseny i kominki. Niezależnie od dominującej tematyki działalności logo TAPIS zawsze było dobrze kojarzone, od 23 lat pozostawało bez zmian. Teraz nadszedł czas aby podjąć definitywną decyzję o zmianie. Duży wpływ na podjęcie takiej decyzji, miał fakt, że obecnie zakres działania sięga poza region lokalny i coraz intensywniej poza granice kraju. Procentowy udział rynku ogólnopolskiego i zagranicznego systematycznie wzrasta, natomiast maleje udział rynku lokalnego. Decydenci w firmie TAPIS uznali że nadszedł właściwy czas na to aby zerwać z sentymentem do starego logotypu na rzecz nowego bardziej czytelnego i bardziej medialnego. Tym bardziej że firma TAPIS do tej pory mocno kojarzona jest z branżą ciepłowniczą, a nie z szeroko zakrojoną działalnością WELLNESS i SPA. Aktualnie ten podział działalności rozkłada się w równomiernych proporcjach. Dlatego zależy nam bardzo, aby potencjalni klienci wyraźniej kojarzyli nas z tym segmentem rynku. To był kolejny decydujący argument ułatwiający takie posunięcie.
Korzystając z tego że zmiany zachodzą na przełomie starego i nowego roku wszyscy pracownicy TAPIS składają serdeczne życzenia noworoczne przyszłym i obecnym klientom firmy.
Mało kto dziś pamięta, że pierwotny zakres działania firmy TAPIS to import i produkcja mebli. Z biegiem lat firma przebranżawiała się, przechodząc kolejne etapy od meblarstwa aż po branżę budowlaną. Dziś dominującym zakresem działania są sauny, baseny i kominki. Niezależnie od dominującej tematyki działalności logo TAPIS zawsze było dobrze kojarzone, od 23 lat pozostawało bez zmian. Teraz nadszedł czas aby podjąć definitywną decyzję o zmianie. Duży wpływ na podjęcie takiej decyzji, miał fakt, że obecnie zakres działania sięga poza region lokalny i coraz intensywniej poza granice kraju. Procentowy udział rynku ogólnopolskiego i zagranicznego systematycznie wzrasta, natomiast maleje udział rynku lokalnego. Decydenci w firmie TAPIS uznali że nadszedł właściwy czas na to aby zerwać z sentymentem do starego logotypu na rzecz nowego bardziej czytelnego i bardziej medialnego. Tym bardziej że firma TAPIS do tej pory mocno kojarzona jest z branżą ciepłowniczą, a nie z szeroko zakrojoną działalnością WELLNESS i SPA. Aktualnie ten podział działalności rozkłada się w równomiernych proporcjach. Dlatego zależy nam bardzo, aby potencjalni klienci wyraźniej kojarzyli nas z tym segmentem rynku. To był kolejny decydujący argument ułatwiający takie posunięcie.
Korzystając z tego że zmiany zachodzą na przełomie starego i nowego roku wszyscy pracownicy TAPIS składają serdeczne życzenia noworoczne przyszłym i obecnym klientom firmy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz